Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce.Więcej informacji można znaleźć na stronie: Polityka prywatności

Sprzedaż węgla - zasady współpracy

Dokumenty do pobrania:

Dokumenty wymagane do rozpoczęcia współpracy handlowej

Regulamin sprzedaży węgla bezpośrednio z kopalń

Wzór zamówienia 2017

Numer konta bankowego

Zasady odbioru węgla transportem samochodowym

 

ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

Obowiązującymi dla reklamującego węgiel kupiony w CZW "Węglozbyt" S.A., są zasady reklamacji jakościowych i ilościowych stosowane przez producenta węgla, u którego odbierana była reklamowana partia węgla:

PGG S.A.                                 www.pgg.pl/sprzedaz-wegla/zasady-reklamacji

    * Z zastrzeżeniem, że:

I. do złożenia reklamacji jakościowej na miały energetyczne w transporcie kolejowym upoważnia przekroczenie parametrów granicznych o następującej wielkości:

  • wartość opałowa Qir – o 1 000 kJ/kg od dolnej granicy zamawianej klasy zbytu,
  • zawartość siarki Str – o 0,2% od maksymalnej zawartości siarki w zamawianej klasie zbytu.

II. do złożenia reklamacji ilościowej dla odbiorów realizowanych transportem kolejowym upoważnia różnica między masą netto deklarowaną w liście przewozowym, a masą stanowiącą wynik ważenia u Kupującego masy brutto i tary, przekraczającej wielkość:

  • dla węgla opałowego 1,5%
  • dla miałów energetycznych 2,0%

 

Węglokoks Kraj Sp. z o.o.     www.weglokokskraj.pl/images/media/zasady-reklamacji.pdf

 

KHW S.A.                               zasady postępowania reklamacyjnego KHW S.A.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

> Grupa Kapitałowa

Znajdziecie tu Państwo najważniejsze informacje ze świata węgla. Jest to także miejsce do wyrażania opinii istotnych nie tylko dla branży, ale dla całej polskiej gospodarki. Pragniemy stworzyć forum w merytorycznej dyskusji o znaczeniu i misji górnictwa oraz o energetycznym bezpieczeństwie Polski.

 

Magazyn C - archiwum